Werken @ Barbacan - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu Werken @ Barbacan - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu

Werken @ Barbacan

Door: Daniel Kolkman

Blijf op de hoogte en volg Daniel

23 Maart 2011 | Spanje, Playa del Ingles

Daar zijn we weer!

Ik had na wikken en wegen dus die papieren en dingen geregeld om te beginnen met werken vorige week donderdag!:) nu is het alweer bijna een week later. Ik heb 8 uur per dag gewerkt donderdag tot en met zondag. Van 9 tot 1 in de ochtend en van half 7 tot half 11 in de avond. Maandag(gister) was ik voor het eerst vrij. Vandaag mijn eerste 8 uur achter elkaar gehad van 3 tot 11 en dat ging beter dan verwacht! Het werk is hier erg leuk moet ik zeggen. Het personeel is erg vriendelijk tegen me en behulpzaam en mijn Spaans gaat rustig vooruit. Gister mijn eerste 2 lessen gehad en ik had een level test gedaan vorige week en daar kwam mijn score iets hoger uit dan dat mijn Spaans is(A) (goed in gokken dus:P bijna 18 dus komt goed!) En vandaag 3 lessen gehad. Dus al met al maak ik hier lange dagen. Zeker nu met 2 weken spaans cursus dan heb ik 2 a 3 uur cursus en 8 uur werk dus ik zit volgepropt dus er is helaas niet zo veel tijd voor leuke dingen op moment maar ik heb gelukkig morgen weer vrij! Wel helaas om 9 uur een cursus maar dan kan ik hopelijk bij slapen in de zon. Verder doe ik nu niet elke week maar 1x in de 2 weken een update omdat hier niet zo heel veel gebeurd waar ik elke week wat over kan vertellen dus dat jullie je niet ongerust gaan maken! Verder is het weer wat beter aan het worden , het was op het begin een beetje regenachtig en bewolkt maar het wordt elke dag iets beter. Me mama komt ook 6 april een paar daagjes dus ik heb niks te klagen!

Adios amigos!

Daniel

  • 23 Maart 2011 - 07:52

    Monique/mama:

    Hé Daniel, leuk dat je weer aan je verslag gewerkt hebt. Fijn, dat die 8 uur achter elkaar werken niet tegen viel, omdat je daarvoor ook al een paar uur Spaanse les had gehad. Zie je wel, je went er wel aan! Heel fijn, dat je het werk leuk vind. Ik verheug me erop te komen 6 april; bijna precies over 2 weken ben ik er. Walgelijk vroege vlucht, maar dan heb je wel wat aan je dag!. Veel plezier daar nog en vooral werkse en studeerse!

  • 08 April 2011 - 10:43

    Rob:

    Hé goser,

    Goed om te lezen dat je het leuk vind ondanks dat het hard werken is! Daar wordt je wel een echte vent van hoor:-) Suc6 de komende weken!

  • 06 Augustus 2011 - 21:38

    Marcella Verstraeten:

    Hola,

    Je kent me niet, maar ik was aan het googleen Spaanse taalcursus Playa del Ingles en kwam bij jou Blog uit. Het mooiste is dat ik nu ook in Barbacan werk voor Acttiv:)
    Zou je me iets meer kunnen vertellen over de Spaanse cursus die je hebt gevolgd en miss adres kunnen geven? (Alleen als het een succes was haha)

    Danku

    Marcella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 12988

Voorgaande reizen:

07 Maart 2011 - 25 Mei 2011

Gran Canaria(Werken & Spaans leren)

13 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: