Still Alive! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu Still Alive! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu

Still Alive!

Door: Daniel Kolkman

Blijf op de hoogte en volg Daniel

23 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Beste Vrienden ,

Eenerlaatste reisverslag.

Ik heb morgen een afspraak met de nos over mijn beleving hier en er is al een verslag op de site. http://nos.nl/artikel/220897-onbeschrijflijk-wat-een-schade.html

Ik ga morgen al naar huis ivm zaterdag en als ik thuis kom zal ik nog een verslag schrijven over alles bij elkaar en wat de + en - punten van het land zijn. Ik wil jullie bij deze alleen even laten weten dat ik ongedeerd ben en zsm naar huis kom. Het is echt een chaos hier en ik hoop dat ik snel weer thuis ben.

Daniel

  • 23 Februari 2011 - 09:46

    Ineke Logt:

    Ha Daniel,

    Sterkte, succes en een goede terugreis.
    Gr. Ineke.

  • 23 Februari 2011 - 09:53

    Barbara:

    Daniel, ontzettend fijn dat het allemaal goed met je is. Wat een geluk. Kan je nog een beetje helpen daar? Ik wens je een heel goede terugreis. Liefs, Barbara

  • 23 Februari 2011 - 09:57

    Daniel Kolkman:

    Dankje voor de berichten!:) ik kan niet echt helpen want ik ga morgen al weg:(

  • 23 Februari 2011 - 12:49

    Coby Pont:

    Hoi Daniel,

    Je ging er naar toe om veel te beleven, maar dit gaat wel weer erg ver. Wat fijn, dat het allemaal goed met je is. Goede reis terug!

  • 23 Februari 2011 - 18:56

    Els:

    Hey Daniel,
    Super dat je eerder naar huis komt!
    Fijn dat alles goed met je is en een hele goede terugreis.
    Tot in Holland.
    Veel liefs, Els

  • 23 Februari 2011 - 21:53

    Jasper:

    pfooee man.. jij maakt nog eens wat mee, gelukkig niks aan de hand! ik moet zaterdag en zondag werken hier op school maar ik ben maandag vrij da kom ik wel effe langs! xx

  • 24 Februari 2011 - 08:32

    Jan Geurts:

    Hallo Daniel,

    Tjonge jonge ,jij maakt wat mee. Ik begreep van Barbara dat je veel geluk hebt gehad. Nou ik ben ook erg geschrokken en heel blij dat je het er zo goed hebt afgebracht.Ik wist dat je in NZ was maar niet precies waar Dus toen ik hoorde in Christchurch schrok ik wel! Het moet voor jou een hele bijzonder en moeilijke ervaring zijn zoveel leed en chaos en vernielingen. Heel erg.Maar het is ook een levensles die wel wat met je zal doen. Wat zijn wij toch bevoorrecht hier in Nederland dat zoiets ons meestal bespaard blijft. Ik zie je mogelijk snel en wens je heel goede thuisreis.

    Hartelijke groet, Jan Geurts

  • 26 Februari 2011 - 20:43

    Irfan :

    Hé Daan,
    Wat fijn om te horen dat je ongedeerd bent. We maakten ons zorgen. Eerste trip alleen op pad en dan al correspondent van de nos. We zijn erg blij dat het goed gaat en zien je hopelijk snel weer.
    Groeten van Ir , Ruth & Kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Daniel

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 12992

Voorgaande reizen:

07 Maart 2011 - 25 Mei 2011

Gran Canaria(Werken & Spaans leren)

13 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: