2de week - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu 2de week - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu

2de week

Door: Daniel Kolkman

Blijf op de hoogte en volg Daniel

30 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Daar zijn we weer!

Nogmaals weer bedankt voor alle reacties en ik zal inderdaad niet meer naar de pub gaan want ik moet op me geld,lijn letten! het is natuurlijk belangrijk dat ik in de zomer me jaarlijkse sixpack weer heb(A) (Grapje) Ik was vergeten te vertellen in mijn vorige verslag dat ik een aardbeving heb meegemaakt op dinsdag. en ook dat er vandaag nog 1 was maar ik ben gelukkig ongedeerd. Is wel een ervaring opzich omdat ik de eerste keer op de 6de etage van en gebouw zat en je ziet alles bewegen is echt een beleving. Naja ik had woensdag al een verslag geplaats dus ik kan vanaf donderdag beginnen. Donderdag was een leuke dag ik had eerst school en ging daarna ff in wat shops kijken voor leuke shirtjes ofzo maar heb helaas (nog) niks gevonden. Daarna ging ik in de avond met de mexicaan bij wie ik in huis zit en de spanjaard een beetje praten over mexico,spanje,nederland,muziek de hele mikmak was heel leuk. Vrijdag heeft hier iedereen maar tot 11.15 les en dan moet je naar boven komen om de nieuwe studenten te verwelkomen en degene die weg gaan een goeie reis terug te wensen. Om 11.45 ben je dan klaar en ben je vrij om te doen wat je wilt. eerst gingen we daarna lunchen met een hele groep en daarna ben ik naar de gym gegaan om een fitness kaart aan te vragen voor 10x. Ik wil toch nog wel een beetje wat aan sport blijven doen(cardio en gewichten) Dat ik niet als een dikke papzak zonder conditie terugkom. In de avond gingen we dan toch stiekem weer soul square(uitgaans plein) om naar een pub te gaan en gelukkig vroegen ze geen id nog toen ik binnenkwam dus dat was ook heel gezellig en weer nieuwe mensen ontmoet. Zaterdag was een rustig dagje verder en vandaag ben ik naar ronald gegaan en daar even gebiljart en daar gegeten was ook heel gezellig. En nu ga ik lekker slapen want ik heb een grote test morgen (maandelijkse niveau test) op het advanced level dus ben benieuwd of ik het aankan. Fijne zondag allemaal!

P.S. Wat had PSV weer geluk zeg ongelofelijk!

  • 30 Januari 2011 - 09:56

    Els:

    Daniel, jij ook een gezellige zondag of is de zondag bij jou al voorbij?

    Gr. Els

  • 30 Januari 2011 - 10:31

    Opa En Kirsten:

    Ja onverdiend geluk van PSV, wij hebben zelden zo'n inzet gezien als van Willem 2, verdiende echt een gelijk spel. was natuurlijk ook goed geweest voor Twente!!
    Zeg, jij vergeet wel heel snel je voornemen om niet naar de pub te gaan, was zeker de schrik van de aardbeving?
    Wij gaan zo kijken naar Twente - Feijenoord, en hopen natuurlijk dat wij dat winnen.
    Succes met je test morgen, voor jou vandaag, en wij hoeven niet te zeggen, veel plezier, want dat zit wel goed.
    Liefs,Opa en Kirsten

  • 30 Januari 2011 - 14:29

    Monique/mama:

    Ja, zeg, ongelofelijk PSV!. Ik heb het ook gezien en inderdaad heel zonde voor WIllem 2 met 9 man op het laatst. Nu is het rust bij Twente - Feyenoord en 0-0. Twente wel beter ,maar ja, er zal toch gescoord moeten worden.
    Fijn, Daniel, dat je het nog steeds naar je zin hebt, volgens mij wordt het alleen maar leuker. Ben net bij Lotte's zaalhockey wezen kijken en ze hebben 2 van de 3 wedstrijden gewonnen en mogen in de hoofdklasse blijven. Heel erg veel succes met de test morgen en een fijne week. Liefs mama

  • 30 Januari 2011 - 18:30

    Jessica Uit Enschede:

    Ey Daniel,

    Weer een leuk verhaal ;-) Succes met je test! Jammer van PSV, maar FC Twente heeft ook in blessuretijd de winnende goal gemaakt 2-1, door Ruiz die na lange tijd er weer in kwam. Gelukkig! We hebben weer 3 punten in de zak! en ter info Ajax heeft zijn 3 punten ook binnen =P ;-)

    Fijne week toegewenst!

    Groeten uit Enschede

  • 30 Januari 2011 - 21:48

    Monique/mama:

    Wat leuk, Jessica, dat ik ook jou berichtje elke keer zie! Zie jullie weer in bungalow 33 deze zomer. Wat een geluk ook voor Twente hoor. Net als PSV gisteren. Het gaat spannend worden.
    Doen ze daar ook aan voetbal Daniel??

  • 30 Januari 2011 - 21:50

    Jasper Van Grieken:

    Nou twente kwam ook goed weg moet ik zeggen ;) Ajax natuurlijk weer van grote klasse zoals altijd.!

  • 31 Januari 2011 - 05:00

    Daniel Kolkman:

    Mijn zondag was al voorbij els! Maar gelukkig had twente ook geluk haha! en ajax gewoon netjes gewonnen. En hier voetbalt bijna niemand nee. Rugby of boksen:)

  • 01 Februari 2011 - 11:34

    Bassanova:

    Johoooo daantje, twente heeft t weer mooi opgelost :) Ruiz he.. wat een held.
    Ejjj ik kom meteen chillen als je terug bent! Enjoy new-zealand while you can!

    peace

  • 01 Februari 2011 - 12:50

    Lien:

    tis echt super leuk om je zo te volgen! Ik lees elke week tijdens natuurkunde je verslag:p! Ik ben echt jaloers op je ervaring en als je teurg bent gaan we chillen:D als ik dan niet eindexamen heb of in India zit of jij weer wg ben:p ik hoor volgende week weer van je:D! Xxx

  • 01 Februari 2011 - 13:27

    Lien:

    tis echt super leuk om je zo te volgen! Ik lees elke week tijdens natuurkunde je verslag:p! Ik ben echt jaloers op je ervaring en als je teurg bent gaan we chillen:D als ik dan niet eindexamen heb of in India zit of jij weer wg ben:p ik hoor volgende week weer van je:D! Xxx

  • 01 Februari 2011 - 20:35

    Ellen:

    Hi Daan, hoor natuurlijk regelmatig van Mo hoe het met je gaat in NZ. Wanneer ik het allemaal zo hoor en lees geniet je wel, ga zo door! Gezellig die reisverslagen!!! Gelukkig had PSV niet alleen geluk, Twente ook, zielig voor Feyenoord..... Geef onze familie daar vooral een hele dikke zoen van ons allemaal wanneer je ze weer ziet!!! Jij ook uiteraard, xxxxx, Ellen

  • 01 Februari 2011 - 20:42

    Patrick:

    Net even je blogs gelezen en klinkt gaaf :) enjoyy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Daniel

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 12993

Voorgaande reizen:

07 Maart 2011 - 25 Mei 2011

Gran Canaria(Werken & Spaans leren)

13 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: