Bijna is het zover - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu Bijna is het zover - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover

Door: Daniel Kolkman

Blijf op de hoogte en volg Daniel

12 Januari 2011 | Nederland, Warmond

Beste Vrienden ,

Het is alweer de laatste avond voordat ik vertrek naar het zonnige Nieuw-Zeeland(Waar het nu lekker zomer is) Daar ben ik wel blij mee gelukkig eindelijk weg van die regen hier bah. De spullen zijn vandaag gepakt en de koffer zit bomvol. reis benodigdheden heb ik allemaal klaargelegd en i'm ready to go. Morgen vertrek ik rond een uurtje of half 2 naar London om daar over te stappen naar Auckland vanuit daar moet ik dan nog 1x overstappen om op mijn bestemming 'christchurch' te komen. Als ik daar aankom word ik gelukkig verwelkomd door de broer van me oom om lekker te gaan lunchen ( In ieder geval 1 bekende in de buurt dat is al lekker) En daarna word ik gebracht naar mijn gastgezin. Zodra ik internet heb zal ik vertellen hoe mijn vlucht was en eventueel al wat foto's erop plaatsen.

Tot over een paar dagen:)!

Daniel

  • 12 Januari 2011 - 22:07

    Jasper:

    word vet ouwe! have fun!

  • 12 Januari 2011 - 22:14

    Beau:

    Veel plezier Daan! :)
    X

  • 13 Januari 2011 - 14:08

    Monique/mama:

    Hé Daniel, heb je net naar Schiphol gebracht en lees nu voor het eerst dit. Leuk, dat je het bij gaat houden. Ik mis je al; het is heel leeg in huis. Gelukkig is Tess net gekomen. Heel, heel veel plezier en geniet lekker, lieve schat.

  • 13 Januari 2011 - 16:03

    Kim:

    Heel veel plezier lieverd. Ga er lekker van genieten daar. Dit maak je maar 1x in je leven mee!
    Xx

  • 13 Januari 2011 - 16:41

    Jessica Uit Enschede:

    Ey Daniel,

    Van de gehele familie Martie, Hermien, Hans en mij heel veel plezier toegewenst! Geniet ervan! En ik zal hier komende periode wel om het hoekje kijken of je een berichtje hebt gepost.

    Groetjes uit Tukkerland

    Jessica

  • 14 Januari 2011 - 07:52

    Els:

    Hey Daniel. Dat heb je toch maar mooi opgelost. Ik hoop dat je reis verder goed verloopt. Heel veel plezier en geniet ervan. (Stiekem ben ik wel een beetje jaloers.) Ik ga je gewoon volgen... Dan geniet ik een beetje mee.
    Heel veel liefs uit Poeldijk. X Els

  • 14 Januari 2011 - 15:15

    Isabel:

    Daantje! Hoorde van da visa gebeuren, best wel zuur! Hopelijk is het toch nog gelukt:) have fun xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Warmond

Daniel

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 12992

Voorgaande reizen:

07 Maart 2011 - 25 Mei 2011

Gran Canaria(Werken & Spaans leren)

13 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: