Eerste reisverslag vanuit Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu Eerste reisverslag vanuit Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daniel Kolkman - WaarBenJij.nu

Eerste reisverslag vanuit Nieuw-Zeeland

Door: Daniel Kolkman

Blijf op de hoogte en volg Daniel

16 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Beste Vrienden ,

Dit is mijn eerste reisverslag vanuit het ooh zoh zonnige Nieuw-Zeeland. Laat ik eerst maar met het negatieve beginnen en dat is eigenlijk mijn HELE reis. Ik begon vanuit Amsterdam en had geen vertraging en was binnen 50 minuten in Londen heathrow. Ik moest mijn aansluiting kunnen halen en alles verliep volgens plan. Toen ik naar de transfer disk liep om mijn ticket op te halen(Omdat Air New Zealand) Niet in nederland gevestigd is en nooit daar komt moest dat dus in londen. Dus ik kwam daar aan en het bleek dus dat ik geen visum(of wat ik moest invullen iets anders maar wat erop leek) dus kon ik niet op de vlucht. Ik fucking hard balen want ik moest in plaats van 3 uur smiddags vertrekken nu kwart over 9 savonds. (Via hongkong) Nou met veel gezeik en onzin kon ik dus wel op die vucht omdat je via hong kong geen visum of dergelijke nodig hebt. Nou ik toch blij dat ik in Auckland zat (25 uur later ongeveer) De vliegreis ging prima verder k heb 5 films gekeken en heel wat muziek afgeluisterd. Verder zat ik naast een leuke vrouw van rond de 70 en een meid van rond de 25 dus daar heb ik ook leuk mee kunnen kletsen. In auckland was veel gezeik AGAIN want daar is de duane streng en moest ik me koffer ophalen(is een regel als je in nieuw zeeland aankomt ook al vlieg je door moet je eerst je koffer ophalen) bleek dus dat mijn koffer in LAS VEGAS zit. Ik moest via la eerst dus weet niet hoe mijn koffer daar is gekomen. Dus ik helemaal dingen invullen weer en shit en hij komt dus morgen waarschijnlijk. Verder ging de vlucht prima van Auckland naar Christchurch en daar werd ik opgewacht door de broer van me oom:) Eenmaal aangekomen zag ik gelijk dat het hier onwijs lekker weer was en het er heel anders uitzag. Nadat ik daar de hele middag was geweest en na 2.5 dag lekker kon gaan douchen ging ik in de avond naar het gastgezin. eenmaal daar aangekomen heb ik kennisgemaakt met de moeder en de vader en de 2 meisjes (van 8 en 13) de jongen die was bij vrienden voor 3 dagen. Het meisje van 13 is de hele dag aan het lezen dus die zie ik niet zoveel maar die van 8 is lekker bijdehand en daar kan ik wel mee lachen. nou daarna ging ik om 11 uur naar bed en werd ik vanmiddag wakker om 2 uur:) geen jetlag gelukkig dus dat was wel leuk. ze hebben een zwembad in de tuin dus dat is wel lekker. voor de rest heb ik een kleine kamer en is het verder niet zo heel modern maar ze hebben in iedergeval internet. Ik ga morgen voor het eerst naar school voor 1 dag om een intake test te doen om te kijken waar ik de week erna moe beginnen. Woensdag ga ik kamperen tot zaterdag en volgende week zondag kom ik met een nieuw verslag. Ik denk ongeveer elke week 1 verslag. Foto's komen helaas pas als ik thuis ben in het laatste verslag want ben me ding vergeten om me blackberry te connecten met me laptop.

Bedankt voor het lezen en voor de leuke reacties van de vorige!

Groetjes vanuit Nieuw-Zeeland

Daniel

  • 16 Januari 2011 - 08:39

    Els:

    Hey Daniel, na een reis met hobbels ben je er gelukkig.
    En nu genieten. Ben benieuwd wat je bedoelt met: het ziet er heel anders uit. Zie dat vast op de foto's tzt
    XX Els

  • 16 Januari 2011 - 10:35

    Coby Pont:

    Nou Daniel, ik vind dat je al een hoop hebt geleerd (daar ging je toch voor?). Met veel obstakels toch op je eindbestemming komen... petje af.
    En nu dan genieten. groetjes Coby

  • 16 Januari 2011 - 14:13

    Monique/mama:

    Jammer dat je dat ding vergeten bent om je foto's te laten zien. Nou ja, je bent er gelukkig. Veel plezier en geniet er lekker van. Ook goed studeren he, je bent er niet alleen voor de fun. Verder is het MIJN ipv ME. Leer je dat nou nooit????? MIJN BROER niet ME BROER. We skypen weer. Liefs

  • 16 Januari 2011 - 18:27

    Daniël:

    Mooimooi kerel! Weet je wat jij gaat doen in Nieuw-Zeeland? Een bluetoothstickje kopen, kost je een keer 5 of 10 euro en dan kun je via bluetooth alles op je laptop zetten. Veel plezier en zal je verslagje wel weer lezen. Laterr

  • 16 Januari 2011 - 18:27

    Niek:

    Ooh ik zit lekker te denken dat dit twitter/facebook/smsen is. Berichtje was van mij.

  • 17 Januari 2011 - 14:52

    Shanna:

    Wat een tegenslagen Daniel, gelukkig ben je er nu. Heel veel plezier. Liefs

  • 17 Januari 2011 - 19:20

    Helma:

    Hoi Daniel, lekker reisje heb je achter de rug. Tja als er dan ook maar 1 ding fout gaat, dan gaat ook alles fout. Succes met je "studie" en natuurlijk ook veel plezier. Groetjes Bart en Helma

  • 19 Januari 2011 - 12:55

    Linda:

    He daan! leuk om zo iets te horen! Wel gelukkig dat nu alles goed is! Ben benieuwd naar de foto's! En HAVE FUN XXX

  • 21 Januari 2011 - 12:39

    Daphne :

    Jij hebt ook altijd weer geluk met dit soort dingen! Nou have fun en als je terug bent mag je mij helpen met engels haha :)! xxx

  • 21 Januari 2011 - 12:41

    Daphne:

    Goh, jij hebt ook altijd weer geluk met dit soort dingen he.. Nou have fun en als je terug bent dan mag je mij helpen met engels haha. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Daniel

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 12991

Voorgaande reizen:

07 Maart 2011 - 25 Mei 2011

Gran Canaria(Werken & Spaans leren)

13 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: